Regionální finále Brno: Zamilujte se do dřeva
První regionální finále již 7. ročníku je za námi. 22. března jsme mohli vidět 8 výborných projektů. Jako jediné ze 4 finále se to brněnské odehrávalo offline v prostorách Jihomoravského inovačního centra.
Výhercem se stalo JIPELU – ručně vyráběné produkty ze dřeva a epoxidové pryskyřice. Těsně za nimi se umístila ReKrabice a aplikace MEET.LOCALS.
7. ročník odstartoval a porota to opravdu neměla lehké. Jejími nekompromisními členy byli Jiří Zhoř (JIC) Hana Šudáková (JIC) s absolventem S&P a úspěšným podnikatelem Jonášem Kůrou (TvůjBrand).
Umístění
1. místo – JIPELU (Jiří Lukašík): „Chci, abyste se zamilovali do dřeva, tak jako jsem se do něj zamiloval já,” uvedl svou prezentaci Jirka a jeho přání se mu rozhodně splnilo. Ručně vyrábí unikátní kousky nábytku a podobné produkty na míru. Kromě samotného dřeva pracuje s epoxidovou pryskyřicí a, jak sám řekl, v každém výrobku zanechává kus sebe.
2. místo – ReKrabice (kapitán Marek Svitek, prezentující Tadeáš Bíbr): 95 % krabic při online nákupu skončí v koši. To se ale díky Markovi s Tadeášem změní. Tito dva naši již dvojnásobní absolventi přišli s nápadem zálohovaných vratných krabic z PP kartonplastu. Už mají za sebou dokonce schůzky se Zásilkovnou a Decathlonem.
>>> S čím soutěžili minulý rok? Mrkni na Markův projekt Barka – Barevná Karta nebo Tadeášovo Čtení jednoduše.
3. místo – MEET.LOCALS (Aneta Ryšavá): Objevte krásy neznámých destinací s místními. Aplikace Meet.Locals řeší problémy všech cestovatelů – jak co nejrychleji poznat nové lidi, kteří by vám ukázali nejlepší zákoutí svého bydliště. Fungovala by na základě geolokačních technologií jako například Tinder. Oproti němu by se však Meet.Locals zaměřovalo jenom na nezávazné přátelství a především „průvodcovství“ po daném místě.
Další účastníci
Projekt Money (Jakub Labonek a tým): 3 kluci z Prostějova prodávají digitální produkty – cestovní plány, umění nebo myšlenkové mapy.
HOFFI.edu (Tomáš Hofschneider): Pomocník při vzdělávání. Každému studentovi vyhovuje jiný styl učení. HOFFI.edu je aplikace, která by studentovi poskytla zdroje, díky kterým najde svou cestu pro samostudium.
COTTY (Zuzana Weisová): Zuzka zakládá vlastní výcvikové centrum pro psy. Poskytuje několik kurzů – na poslušnost, socializační procházky nebo štěněcí školičku. Snaží se přitom dodat to, co jí samotné při absolvování těchto lekcí chybělo.
WESTI (Jindřich Weber a tým): Dáme jídlo, ale s oblečením? To je WESTI. Aplikace, díky níž byste objednané oblečení získali už do 4 hodin.
INTERPRISED (Vojtěch Bartoň a tým): Vojta a jeho tým se zabývají digitálním marketingem. Jejich projekt INTERPRISED nabízí podnikatelům správu výkonnostních reklamní kampaní, sociálních sítí i samotné tvoření kreativního obsahu.
Nestihli jste dorazit? Zhlídněte finále na videozáznamu. Všem účastníkům gratulujeme k dokončení programu a nastartování své cesty podnikavosti.
Nezapomeňte sledovat ostatní finále na našem Facebooku! Další již 23. 3. v 10:00, tentokrát librecké.