MAXP: Hra, která rozvíjí potenciál studentů

Na svět přichází nová platforma pro všechny mladé, kteří chtějí rozvíjet své dovednosti, ale neví jak. MAXP je pomocí herních prvků a moderní grafiky dovede až k vysněné kariéře. Projekt vzniká díky mezinárodnímu týmu, jehož součástí je zakladatel Soutěž & Podnikej Martin Vítek a náš absolvent Tadeáš Kapic.

MAXP

Škola života ve formě hry

MAXP je vzdělávací herní platforma, která se zaměřuje na středoškoláky i studenty vyššího stupně základních škol. Jejím cílem je aktivizovat mladé ve věku 16 až 21 let a naučit je, jak se rozvíjet

Existuje spoustu soutěží a kurzů, které se zaměřují na práci s nápadem, startupy, budování projektů apod. Ty všechny však počítají s proaktivitou žáků a zapomínají na první krok – dodat mladým chuť pracovat na sobě a objevovat, co je baví.

Tuto mezeru se MAXP snaží vyplnit a vést tak novou generaci k tomu, aby získala klíčové kompetence k úspěchu v profesním i soukromém životě. 

7 lekcí k aktivaci studentů

Pomocí moderního designu, interaktivních prvků, videí a zajímavých úkolů MAXP provede člověka procesem sebepoznání. Předá tak potřebné znalosti k dosáhnutí jeho kariéry snů: kritické myšlení, chápání odpovědnosti, základy podnikání i umění spolupráce.

První verze, kterou tvůrci otestují v říjnu a vydají na začátku nového roku, se skládá ze 7 lekcí. Během nich studenti poznají své kvality, naučí se například rozeznávat trendy, hledat příležitosti a prezentovat sebe i svou práci. 

Zvládnou se tak sami lépe rozhodovat a snadněji si vyberou cestu, po které chtějí v budoucnu jít. 

>>> Kontaktuj nás a vyzkoušej MAXP při prvním testování.

Mezinárodní spolupráce s vyšším cílem

Martin Vítek

Celý projekt vzniká v rámci programu Erasmus+ KA220-YOU. Podílí se na něm lidé z Česka, Srbska, Slovinska a Rumunska, kde každý tým z dané země přináší své zkušenosti a prostředky. Z České republiky se této myšlenky nechytil nikdo jiný než Martin Vítek, zakladatel Soutěž & Podnikej. 

„Mladá generace je naše budoucnost, proto mi myšlenka MAXP dává smysl a chci ji 100% rozvíjet. Je důležité, aby se někdo věnoval i těm studentům, kteří nejezdí na olympiády a do školy dělají jen potřebné minimum. Jedná se totiž o značnou většinu a byla by škoda nechat její potenciál ladem. Zároveň nenahrazujeme školní systém. Učíme obecně nejžádanější dovednosti pro pracovní trh současnosti i budoucnosti,“ sdílí Martin.

Ke spolupráci byl přizván i náš absolvent Tadeáš Kapic. Vytvořil brand, natáčí průvodcovská videa a obecně zajišťuje, aby materiály studenty bavily. Jaký význam se skrývá v názvu MAXP a proč hráč bude procházet lekcemi jako astronaut, se dozvíte v příštím článku.

Chcete se zapojit do testování a zažít MAXP na vlastní kůži? Napište nám.

Ohodnoťte tento článek

Eliška Tajovská
Autor
Eliška Tajovská

Eliška se ve volném čase nejraději věnuje knihám a psaní nejen soutěžních povídek. V týmu Soutěž & Podnikej zastává funkci šéfredaktorky. Zúčastnila se také čtvrtého ročníku programu, a to se svojí kamarádkou Šárkou, naší nynější manažerkou. Elišku najdete a můžete sledovat na sociálních sítích - Facebooku a Instagramu.

Hodnocení:
Více článků od autora
Přejít k navigační liště